Tuesday, April 7, 2009

Antara perkara2 tak terupdate...!!!!

PERKARA I

actually banyak tau cite nak tulis..tapi ntah la..malas+banyak keje[ceee...cam la aku wat sume keje tuh..] hehehe... nie je la antara perkara yang aku rase teringat2 terngiang2..hahahaha..ok2...meh nak story sket...utk subject matematik yang sememangnya sume aku rase subjek math, ngee..kitorang diarahkan utk wat projek kecil2lan..akan tetapi.., dr maheran yang sangat baik hati itu telah mengarahkan kami wat sebaik mungkin, sebab die telah mengadakan medan peperangan antara suma...hehe..almaksudnya, pertandingan pembentangan "PLAN ISOMETRIES"...and the result is....AKU KALAH... haha..alaaa.. menang kalah kan adat...ley cube lagik kan...tapi sangat2 bangga bila my bestfriends aku miss diana hamasuba berjaya skali lagi afta MMC...die berpadu tenaga ngan mr firdaus and miss dayah....kalo nak tahu, cik diana neh beriya nak tau sapa juara..tup tuppp..dia yang menang..haha..sangat comel la muke die mase tuh...mr daus n miss dayah plak cam nak sepak2 je diorang sebab tak percaye punye hal..daus siap kol aku kali kedua..hahaha..tumbuk kang..!! cik dayah ley kate TIPU..!! Aihh..nak kene sungguh...and puan mahfuzah plak sampai kate"eh,grup kite laaa..!!! kene turun la neh..!! hahahaa" and mr shah merangkap pengerusi mase tuh ley amek hadiah sendiri..sebab die mengiring dr maheran kasik hadiah...hahaha...best2....TAHNIAH KAMU2 SUME...


sis pooja(puan dah neh..hehe), cik diana, mr shah
hadiahnya ialah chest kristal and pen shepear(wuteva la eja dia..aku failed..haha)


PERKARA II

Majoriti kami dak kelas adalah diterima utk menghadiri M-TEST KPLI...waaaahhh....seb bek aku amek kat cnie tahu...kat putrajaya..presint 14...ade yang amek kat kampung halaman sendirik..termasuklaaaa mista razman ku yang kene pulangkan dirinya ke penang...padan muke..sape suh isi kat sane...kalo tak ley p same2 kan..hahaha...tetapi...!!!! padan muke aku jugak sebab aku sesatkan diri aku ngan kawan2 aku...hahaha...mane la penah drive sendiri ke putrajaya...p masuk presint 11...waaaahh...bijak sungguh aku ya...tapi bukan salah aku..salah signboard...mebi ade orang terbalikan arah die kot....hehehe...aleh2 tanye2 kat orang sampaikan kat bangla baru keje pon kitorang p tanye..haha..."SAYA BALUUU HAA SAYA BAALUUU..." hahaha...lelaki jadik balu..kah kah kaaahh.... orang tanya jalan dia kata dia balu...nguaang2..pastuh ade pakcik india neh, motor die prob kot..tapi bukan kami tulun, kami tulun jugak la...tulun tanye jalan...hahaha...memang dah sangat2 rush...sampai2...nasib bek tak start lagik...sempat lagik gayut ngan mista razman lagik...sebab die terkepung di jem strawberri....hehehee....alhamdulillah..kami selamat sampai..selamat duduk..selamat jawab peksa....abeh2 tuh jumpe umie...and thanks umie membelanjakan kami chicken rice shop kat alamanda...wink2...and thank mr kucing....kereta anda saye pinjam..wink2....

PERKARA III

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
dah laaa...nak banyak2 pulak....
mane aku ingat dah...
hahahaha....
chooowwww

No comments: