Saturday, January 3, 2009

SHOP-A-HOLIC



shopping...SALE..shopping...SALE....shopping.....SALE...
waaaaahhh...siapakah wanita yg tidak suka akan shopping...?? turun tangan anda....hehehe...SALE dan shopping tidak dapat dipisahkan....kenapa ya...? ntahlaa...tanye la diri anda....ngee....

ku suka...kau suka..nak tunggu apa....ehe...gumbira hati ini bersiar2ran melenguhkan kaki ku hang out with my pwen...tapi ntah nape la hatiku ini tak datang2 mood nk shopping sampaikan DYLA berkata.."aku tak mau ajak ko shopping lagi..."...what daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!! nak kene budak ini...takpe2...lagipon pale hotak aku neh masih pikirkan buku2 yg mau ku beli...huhuhu...echeee....rajin bebenor plak ek....ehee..tapi memang sangat seronok tgk mmbr aku sorang tuh yg kuat shopping...semangat sungguh yaaa....from top to toe....ngeeeee....tapi tetibe taste aku ngan dia serupa aja....hahahaha......


eta (shopalots), dyla(1st shopper), aku(driver dak2 pompuan neh..ngee), diana(shopping dalam senyap..haha)

sebenarnye masih tidak cukup korum utk kami bersuka ria...ketiadaan miss diana n dayah yg sememangnya bespren aku neh....huhuu...planning mau tgk wayang ngan diorang nnt....cite ape...? check dis out...


cam best...layan cite budak jap...ngeee

next time kite hang out same2 k gang....!! nk tgk nurul syuhada dalam majalah 3 jap.....bangga sket bile nuruk syuhada ngan mazlin n da crew datang makan kat kedai makan mak aku..yeaaaahaaa.....

No comments: