Sunday, January 11, 2009

HARI JUMAAT ITU



yes yess.... akhirnya aku ke PWTC afta my klaz... sebenarnya aku tak tau pon event nie ade kat pwtc.. kedua2 diana aku kate ade career fair kat sane.. so aku pon tak pk ape2 la... sehari sebelum p tuh baru diorang kate ade event YOUTH'09..

afta klas dr harun terus kitorang gerak p seksyen 2..makan2 dulu...print pass masuk then terus p shah alam punye stesyen komuter... ketinggalan 3 tren diatas sebab2 yg tak ley blah.. hahaha... takpe2... last2 dapat jugak kitorang p... muahahaha...

sampai2 sane.. aku, dyla, sis poja, diana n niesa jalan2 cari pasal dan terus masuk PWTC....tetibe aku ternampak dak kenit pakai baju kelabu..cam aku kenal plak...STEEEEEEEEEEEEEEEENNNGG....ya iya... member aku lilysteng dtang jugak ke pwtc...hehehe...

afta masuk dan tangan dah kene cop kami terus berlalu pegi masuk event tuh...kat luar dah nmpk GRAFITI...cun abeh...

bukti kami ke sane.. hehe

masuk aja ke dalam...wooooowwww.....!!! betul ke aku kat cinie.. giler terpegun..!! yelaa... aku mane la penah tgk event2 sebegini... dengar2 cite dari miss diana hamasuba jek.. ehehehe... dulu die penah cite pasal RANTAI ART.. tu pun tak penah g.. teringin... hihihi..

ok2... ape yg ade kat sane?? macam2 ada... so korang ley g kat site youthmalaysia.com.. tengok la kat c2 ek.. informasi di jari anda.. hehe... so klik la mane korang suke...

niat dihati kami nk drop resume kat c2.. tapi banyak booth yg tak bukak lagi.. so kitorang just jalan2 kat c2.. part yg paling aku suke ialah bersopink kat booth2 yg menarik.. tawar menawar berlaku dan aku telah membeli beg yg cumil... hehhee.. mmbr aku pon bli beg wit.. shatek.. ngee... tapi tak sangka kitorang terMISS level satu lagi.. uhuhu.. kat situ ade INDIE FESTIVAL...huhuhu....kitorang tak perasan area tuh sebab kat situ de BATTLE OF THE BAND... so ingat takde pape.. huhuhu... sokey la... tshirt2 pon cantek2 tau... yg pasti MEMANG BEST LA...!!!!!!

lomo punye gambar..
(aku penah wat presentation pasal lomography dulu... sempoii)


selepas kitorang kuar dari event tuh, kami berjalan2 lagi ke THE MALL... kat sane kami ber4(datang ber5 tapi niesa balik dulu..ngee) kami jalan2 lagi.. kami sempat bersopink 4 pasang kasut yg kesemuanya adalah hak peribadi kami.. cantik dan murah tau kasut tuh.. dan kami decide nk pakai time p genting nnt... hehehhe... text cik wana and hasliman tuk jumpe kat the mall...

maghrib time... afta smayang n makan2 mekdi [ b4 tuh teman miss diana tgk perfume n beg guess yg comel.. hijau polka dot dot..and ade discount...hehhehe ] then cik wana menjemput kami menaiki keretanye pulang ke shah alam... lagipun cik wana nk titon umah aku.. so kami dengan segan silunye naik kete cikwana walaupun sempit... sian cik wana.. abeh kete die.. huhu.. so sorry cik wana.. ngeee...

time kat mekdi dapat video call dari my dearest razman... hehehe... sukenye... alhamdulillah die ok kat sane n die suke keje kat sane... ngeee... take care darling... muaah2...

home sweet home tapi tak sampai umah pon... amek mase lepak ngan mr patrickku kucing...and miss pretty wana kat sani.. borak2 then kenekan diri masing2 baru kitorang pulak... hehehe... balik umah try kasut then yeaaahhhh comey...!! hahahaaha.... tak sabar nk pakai g genting.... nnt aku post pasal genting k... dedaaaaaa.....

No comments: