Thursday, January 8, 2009

2 MINGGU KU TUNGGU


1 minggu = 7 hari
2 minggu = 14 hari

huhuuhuuu...

kali ini rasenye paling jauh die pergi..

mulai hari ini..., aku akan mula belajar mengira.. hahaha... takdelaaa. name budak math baru nk blaja mengira? hallooo... ngeee... alaaa... 2 minggu je laaa... lagipon die kan keje... takpelaa... skunk die da otw.. tak dapat nk anta... tapi dapat jumpe n lunch ngan die tadi...

tetibe jek rase cam sayu jek hati ni... die sgt susah utk tunjukkan yg die care pasal aku... die sangat selamba.. takpe.. aku suke.. kami ley jadik kawan, member n teman gaduh.. hahaha... tapi lepas call yg die wat b4 bertolak tuh wat aku cam nk nangis jek.. takpe.. 2 minggu je kan... eheee... " man take care ye.. jg diri man baik2.. keje leklok.. semoga selamat pegi n selamat sampai ek..." him : : " zimah.. jage diri jugak tau..., take care ye.. "... huhuhu...

semalam aku dah free kan mase aku ngan die.. hehehe... ngan die aje... ohoho.. aku dah rindu die laaa... takpe..., 2 minggu je...

No comments: