Sunday, January 4, 2009

MY MOM SAID......


good morning sunshine....!!!


sedang enak diulit mimpi dan diselimuti toto ku yg tebal lagi cute..., satu panggilan telah dibuat khas utk aku... hehehe... my mom kol...yeaahh...tapi nape ya...? ouhh... just to remind yg mom tak jumpe buku programming aku... eheee... takpe2 mak... it's ok... tapi diakhir2 talian maxis ku.., mak sempat pesan kat aku....

"wahai anakku [echeee...saje jek..ngee..],
jage diri baik2, jimat cermat sket, belajar baik2 sampai berjaya....
jangan buang2 mase lagi ye... jangan mudah percaye kt orang...
ape2pun mak abah doa azimah berjaya"



thanks mak... insyaAllah..akan ku ingat nasihat itu sampai bila2....dan tetibe..bila terbukanya tv9 kat umah aku...iklan dari seorang ustaz...

"wahai anak2...jangan kau lupa kan ibu bapamu...
disaat kau senang..disaat kau gembira...
tapi mereka derita...ingatla mereka semasa makan mu
dan semasa tidurmu yg selesa...
insyaAllah kamu akan bahagia...."

[not exactly da same la...aku translatekan nye...ehee]

so..kawan2 pompuan ku dan juga kawan2 lelaki ku....ingatla ibu bapa anda sentiasa dan jangan lupa berdoa utk kebahagiaan hidup mereka dan didunia 5x sehari selepas selesai solat anda...huhuhuhu.....HARGAI IBUBAPA ANDA SELAGI HAYAT MEREKA ADA...



No comments: