Sunday, January 4, 2009

BILA PERUT INGIN BERKERONCONG....


bila perut juga ingin menyanyi apakah yg akan anda lakukan.....hahaha...wahaaaaooouu...perut ku ini berbunyi2 sungguh...bangun2 pagi dah kelaparan...nmpk pulak 1 of my housemate bawak balik bekalan dari gerai makanan....uiiihh...sedap plak kalo masuk dalam perut ku ini...huhuh...sabar2.....jap lagi ya perut...eheee.....

sebut je pasal perut bunyi nie..aku ade pengalaman yg klaka jugak la ngan mmbr2 diploma aku...hahaha... begini ceritanya....

"pada suatu hari...kami sekawan akan ke library utk mengulangkaji pelajaran bg menghadapi peperiksaan...waahhh...skema ayat aku...dan albiasa bin alselalu mesti kat library sejuk kan...faktor sejuk neh mesti mengundang kelaparan yg amat sangat...ngeee....nak makan lom time lagi..yelaa..ikut time dining la kan...dining bukak serbu la..ehee...ok2...back to cerita...nak study lapar..sblm nk tunggu mase makan, kitorang p la turun kat bawah means aku study kat atas la..ehee..turun bawah bace paper....sorang mmbr cute aku neh duk plak bace paper sebelah mamat enchem gak la....TIBA-TIBA....

kriuuuuuuuuuuuuuukkkk kriuuuuuuuuuuuuuukkkk kriuuuuuuuuuuuuuukkkk

alamak......bunyi ape tuh...sampaikan mamat tuh pon cam senyum2.....oh tidaaaaaaaaaaaakkkk...wat spoil je laaa....ahahahaha...kalo lapar jangan la sampai nk bagitau mamat tuh...hehehehe....bagus sungguh kawan aku neh...terusla bangun dan segera menuju ke dining...ngeeee..."

so...my nasihat utk aku dan semua owang....bila anda lapar jangan nak gatal2 g kat tempat2 sunyi or wat2 sunyi macam kat lif ke..hahaha....tak pasal2 kene senyuman yg sinis....hehehe...kalo lapar terus aja g makan...

best sungguh kan kalo bangun2 pagi je ade orang antakan breakfast kat kita...siap makan atas katil lagi...pastu dihiasi plak ngan bunga2 mawar...waaahhh....sungguh indah lagi romantis...eheee..



No comments: