Friday, December 5, 2008

IKUT RASA HATI


Wolaaaa there…..
aku melepak2 kat umah sambil dengar lagu peberet cik dyla(fall for you+secondhand serenade)…ngeeee….tak de ape nk wt….aku taip la ape yg patut kat words then akan ku paste kat blog..hahhaaa….

Hmm…tenet neh satu kemestian jugak kan….yelaaa…kalo kat umah sewa 24 jam ngan tenet la kot…kalo kat umah….no network connection owkaiey…hahhaa..dah ngorat abah dah suh pasang dari dulu lagi…tapi alasan die sape la nk gune…yg tinggal pon 3 orang…aku plak jarang2 nk balik..so takyah la ek..huhuhu..padan muke aku….so, nk senang aku akan ke cc…alaa…bukan jauh sangat pon….tapah nie walaupun bukan nye besar tapi semua ade..alhamdulillah la….kalo orang nk kate pekan koboi pon lantak pi laaa….memang pekan mati pon….tak kisah la ape orang nk cakap janji kat sini la aku hidup n kami sekeluarga carik rezeki…Alhamdulillah kedai makan family aku pon dah makin maju….aku bangga dibesarkn dalam keluarga MD DESA…hehehe….korang pon camtuh jugakkn…. =)

Bestnye duk umah nie…tambah lagi layan 2 puteri aku yg nakal2..huhuhuhu….niena ngan kebuasannya n fiena ngan kepetahan die bercakap skunk…sngat best melayan diorang walaupun penat yg amat sangat…(sebab sifat keibuaan aku teserlah..) hahahaa….

Petang tadi aku smpt terjumpe ngan cikgu sekolah aku dulu…..pas tanye2 khabar n cite2 sket die sempat nasihatkan aku n bagi suggestion….hmmm…die suh aku smbg belajar lagi…amek master….kalo nk jadik lecturer…and tuh pon memang niat aku bile abeh nnt…aku nk smbg lagi….lagipon abah memang nk aku smbg lagi…kalo nk keje pon amek la pjj janji aku bljr lagi..amek master(alamak…bile nk kawen nie…?adik aku pon da kawen..huhuhu)…aku da pakat ngan miss Diana jugak…mau further study..adela tmpt2 kitorang yg dalam perbincangan…insyaAllah…aku nk sambung pon yg de kaitan ngan math or bisness…pastuh aku nk amek cert accounting..bukan ACCA..untk kitorang yg amek math neh takley terus amek ACCA…kate lect costing aku laa....kitorang minor in accounting so kitorang kene amek cert yg bawah sket dari acca then baru ley amek acca….huhuhu..
Dah2..aku neh kalo dibagi 24 jam pon bercakap jek…hehehee..hmmm…skunk…ape yg kite nk wat kite mesti ikut gerak hati kite….yg penting jangan mudah mengalah…wat sehabis baik and pastikan semuanya berjalan lancar….dan paling2 utama RESTU MAK AYAH KITE…..chaiyok chaiyok…..

No comments: