Friday, December 5, 2008

FANTASTIC

Ari yg paling best bile aku dapat spend mase ngan my family..especially ngan mak n abah…baru jek balik makan n banyak betul aku sembang2 ngan abah….best2…perbincangan ngan anak n abah…slalunye kalo aku nk bincang hal2 dunia, ekonomi, Negara…aku banyk habiskan mase ngan abah..time brite la aku akan kaco die ngan pertanyaan2 yg masuk akal…hahahha…abah sangat2 la strict tapi kalo sape pandai main ngan perasaan die n kewibawaan die sebagai seorang ketua keluarga, mesti abah akan bley masuk ngan kepala kite….hehee..semalam mase otw nk balik tapah, aku n abah sempat terkenekan mak secara tak sengaja…n semalam sangat2 la kelakar...kalo orang perasaan mesti terlompat2 kete kami…(tipuuu jek..) hahhaha..takla sampai terlompat owkaiey…kejadian berlaku bile sebuah kete sonata baru yg abah potong…actually aku tak perasan sangat no kete tuh…then tetibe mak tanye..nie antara perbualan kami…..

:: aku :: abah, yg td tue kete sonata baru ke? Cam lain je…canteklaaa..
:: abah :: ha’a..yela kot…ngeee
:: mak :: kete tadi no plat die Q kan…Q ape lgi ek …

Akibat kesengalan aku..

:: aku :: ape mak..(telinga aku tak dengoooo…sambil msg2 ngan mr Razman)
:: mak :: tue..kete tadi..Q ape??
:: aku :: ape..? nape.. Q haidar ke..? mak tengok Q haidar ke…? Mane2…? Q haidar ke bawak kete tadi...?
:: mak :: Ya Allah…pekak nye anak aku neh….no plat kete tuh laaa.. Q ape( suara mak dah macam iklan beras taj mahal..hahhaaa)

Hahahahahhahahaa…abah terus tergelak besar..memang abah gelak sungguh2..hehehe…..pengalaman lucu aku mase otw balik…eheee….apedaaa…..bertuah betul la Adzimah neh.ehee…
So, pengajarannye….listen carefully…bile org bercakap jangan wat keje len k…hahahhaa….

No comments: