Wednesday, September 30, 2009

VIBRATE...!!!!

gempa bumi kuat berukuran 7.9 pada skala rikter telah melanda selatan sumatera jam 6.17 petang tadi.
bagaimanapun tiada amaran tsunami dikeluarkan - jabatan meteorologi malaysia
gegaran turut dirasai di pantai barat semenanjung malaysia(lembah klang dan sebahagian negeri johor)

berita melaporkan..
terdapat gegaran hanset dalam poket ku daripada cik Nisa yang telah menggegarkan mood joging aku telah melaporkan..., gegaran kuat di kawasan rumah flat Seksyen 7... dengan sekuat hatinya aku telah menggegarkan tasik Seksyen 7 Shah Alam dengan gegaran langkah kaki kuda ku dan terus menggegarkan segala air tasik tetapi nasib baik ikan2 tidak mati akibat gegaran aku yang kuat itu... hehehe...

ok2.. serius.. eheemm eheemm (nk amek mood dulu)...
tadi aku ngah duk sedap joging dengan lembut longlai dapat call dari niesa... kate ade gegaran.. sebelum tuh aku dah bace papaer.. kate akan dilanda gegaran yang kuat.. kemungkinan Putrajaya akan rasa gegaran yang paling kuat.. tak sangka lak kat seksyen 7 nie pon rasa jugak.. ida cayang, uitm ok? (tanye utim tu, bukan nk tanye budak tuh ok ke x.. apedaaa..hihihi..) pastuh aku teruih kol miera dak umah aku.. kate peti ais umah kitorang bergegar terok.. aihh.. memang kuat la tuh ek.... huhu... aku yang dah kat tengah2 trek joging terus cepatkan langkah.. tak sangka laju jugak aku lari.. hahaha..

pastuh kebetulan mak kol... termengah2 aku nk jawab... tanye sup ketam la mule2... ouh.. semalam aku wat kan sup ketam tuk pesakit denggi.. tapi mistaRazman takmo lak.. sebab tak larat nk kuar... eh.. membebel lak.. ok, pastuh mak cam pelik.. anaknya ASMA KE? hehee... bukan bukan.. aku sihat walafiat... aku pon bagitau la.. aku tengah duk lari pecut sebab nk balik umah... mak aku pon pe lagi... terus suh balik.. naik motor pecut balik.. tengok2 dak umah dah de kat bawah... huhuhu... seb bek sume selamat...

aku ngah tengok Buletin Utama nie pasal gegaran... nk tengok sat naaaa.. bye..!!!


Ya Allah Ya Tuhanku.. selamatkanlah semuanya.. amin amin amin..

1 comment:

LuVidA^^ said...

kak ima panggil ida ker?
ouh terharu.
dush!~

tadi kwn kate mmg bergegar...
tp ida x rase la..aduii...