Thursday, September 17, 2009

CS110(diploma) IKEA



RANDOM....!!!!
aku malas nk cite banyak...
aku ngah mood nk balik raya..
hahaha..
takpelaa..
aku cite serba sikit jek...
dimulakan dengan
FCUK...!!!!
antara model2 sampingan...
ok PERINGATAN...!!!! aku tak terer lagi bab edit..
so masih blaja..
ketum...!!!!
ko jangan banyak komen eh...
hahahhahahaahahahaha...









reunion bertempat di IKEA..!!!
makanan sangat sempoiii...
nie antara menu kami...








ok, ni yang sempat aku snap and by using manual setting,
tangan parkinson...
tak bape cantek..
JUJUR...!!!!
wat pe nk tipu..
tak pandai lagi ah nk jinak2 ngan BabyD...



Aku mau kata yang aku suka gambar ini..
lelaki2 ini nmpk sangat macho berdiri tegak..
ouh ouhh..
jangan salah faham pulek...
terutama sekali si ganteng berbaju sweater biru
yang belakangnya terlekat sticker..
hahhaha...










sume muke dah penat...
ni haaaaaaaaaaaa BUKTINYA...!!! hahaha...


maaf.zahir.batin.

No comments: