Thursday, September 3, 2009

Si Tongkang Pecah


cik nora, amoi ireen and cik zimah aka adziem


ireen n me


percutian aku arituh telah menghangatkan suasana.. ya ya yaa....!!!
hoyeeee..
berjumpa sang kekasih hati..
terus mengujakan hati..
dapat kol, ireen sabtu itu..
amboiiii amoooiii...
ko suke eh bile ko kat tapah..
hehehee....

akhirnya.. aku dapat juga kumpul ngan cinta aku...
hoyeeahh....
KFC je tempat yang paling berprestij kat Tapah tuh..
lalalalala..
pekan koboi la katekan...
hahahaa...
yeaaahh...
kami telah bising ngan gelak kami yang tak reti nk budget...
macam2 bende kuar..
masing2 dah kembang...
hahhha..
and masing2 dah berjaya...
hoyeeaahh..
i love u min..
i love you nyonya..!!!
hahaha..
love u ireen....
muaahh2....
weehh...
pasni plan p cuti weehh...


: fakta :
aku sabotaj gamba ireen
aku kene vibrate..
aku tak tahan nk gelak
aku kene perli dengan kepandaian aku bergambar oleh ireen
aku kene pow ngan abang aku
aku kene bawak budak2 yang pow aku Chicky Meals
kenapa aku
aku kenapa..
apakah aku??
aku aku aku...
ehhehee.
janji aku sayang kalian..
lallalalala

p/s : arini berbuka ngan en razman...
nape aku rase die sangat macho arini..
hehee..
i love u sayang...

No comments: