Sunday, August 16, 2009

wish u happy =)

holaaa.. uih uihh.. ponat semalam ngak abeh2 lagi deh.. tambah lak ponat arini.. haiiihh.. amboii2.. jangan nk mengeluh eh... sabar2...

semalam sangat2 best la biler dapat kuar dating ngan yang tersayang.. ehee.. okey, gedik sikijam ya... wink2.. aku nk anggap jugak yang semalam adalah hadiah anniversary yang best.. lalalala... lerr.. baru 2 tahun dah nk berangan lebey ye.. hahaha..

"Ya Allah, semoga kau kekalkan hubungan kami dan bahagia sampai akhir hayat.. aku sayangkan dia.. dan semoga kedua ibu bapaku, merestuinya.. amin amin "..

semalam, afta aku abeh ajar tuition kat budak2, mista terus kol kate nk datang... nk lunch same katenye... so aku on je la... perut neh majuk plak kang... so, aku pon siap2 then teruih p makan kat Restoran Khulafa... hmm.., sedap jugak ayam madu dia... Alang2 dah kuar, mista nk format laptop aku.. bley blaja2 sket (padahal sampai la nie bukan tau pon..wakaka).. b4 tuh, dapat msg dari myAb aka Peduih yang mengatakan bahawasanya die akan lawan badminton... aku pon text dia balik, kate insyaAllah akan datang... tapi problem lak laptop aku.. ntah ape la jadi kat laptop aku.. huhuhu.. tak jadi2 lak.. sampai kul 4 pon tak siap.. huhuhu.. tak dapat aku nk tengok daus main.. waaa.. sori ye encik... sambil2 mista format laptop aku dengan jayanya (tak jadi jugak, aleh2 aku yang kene install sume sendiri.. waaaa0, aku sempat la beramah mesra ngan BabyD...

semalam ade beberapa kejadian yang paling best la dalam hidup.. waa... best sangat ke.. ehe... pas kitorang balik, kitorang sambung date ngan encik Hasliman... sebab mista mintak tulun die g Rasta TTDI.. nk jumpe owner beg yang dah die confirmkan kat Mudah... so, melalui jalan panjang lebar kat Guthrie tuh (seyes aku tak suka ikut jalan tuh.. huhhh..!!!!), kitorang membebel2 sambil main2 ngan babyD.. aku kan bigBoss.. duk belakang la.. hahaha.. sampai2 je kt Rasta, salah satu peristiwa best ialah.....!!!! mista n Hasliman dapat offer utk....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha.. tak nak bagitau... nk wat suspen.. wink2.. memang pas masing2 masuk keta giler2 belagak ah diorang... sampai aku dah menanah dah tinge neh.. isshh.. budak kembar man tuh memang.. takley la nk berjumpa.. huhuhu.. kurus same kurus, tinggi same tinggi, ensem??? hahahahha.... yelaa2.. ade rupe.. hehehe... ok2.., sambung ek.. pas dengar masing2 membebel, aku amek mista nye sweater cium2 sket teruih tido kat belakang tuh.. hahha.. giler tak sopan.. malas nk layan diorang.. sampai2 teruih kete masuk ke umah hasliman.. then, drop him teruih aku n mista sambung perjalanan...

hujan plak mase tuh.. seb bek ade cik kancil milik hasliman.. thanks... actually aku n mista dah janji nk tgk wayang same2... dah book pon... GI JOE.... seriously, memang superb ah die nye technology... memang la dikatakan tipu semata2... tapi effect cgi nye memang best... rasenye memang akan ade sekuel ke 2... can't wait la... huhuhu... balik je umah.. teruih pengsan.. huk hukk.. oh.. semalam pon jumpe my aunty tuition kat bukit tinggi.. best jumpe aunty... hehe.. sebab aku n aunty duk sms, tetibe aunty ade je kat ARENA BUKIT TINGGI.... same place with us... hahahahhahaha.. uncle, betul la kate aunty, uncle sempoi abeh.. ehee..

pagi esoknya merangkap arini, aku dah diarahkan oleh mista supaya duk umah je.. lagipon takley nk kuar.., kene tunggu dayah balik (text petang tuh kate takyah amek), and tunggu atiey sampai umah (kul 8 rupenye baru sampai..huhu).. so,duk umah and stanby je depan laptop.. haaa..!? kenape ye.. kene ikut telunjuk mista lak.. hahaha... tak2.. bukan ape ye.. jangan nk pk bukan2.. ini adalah kerana my mista join TREASURE HUNT ke PD... wink2... so, aku kene standby kalo2 die kol utk tanye soklan2.. eheee.. ouh, baru la aku tau negeri terkecil di india.. GOA rupenye.... 3702 sq km je... huhhuhuhu... pastuh memandang kan aku tak tgk cite Fantastic Four so aku blur jap bile mista suh search "reed,sue,ben&johnny".. jawapannye Fantastic Four.. haaihh.. mane la aku tau.. pastuh dengar sore si zek jerit kat belakang.. hahahha.. kate muvi mania... wakakkaka..... then aku p makan ngan hasliman n da gang, sebab terlanjur mahu anta ketenye.... haiiihh.. macam2 la aku wat neh.... bile ek nk berehat betul2.. huhuhu...

okla.. malas nk cite dah... dapat jumpe mista arini pas die balik dr PD.... terpakai baju same kaler lak.. cair sebentar... haha.. bye..!!!

ouh.., entry ni sepatutnya ade gambar, tapi mista bawak BabyD p jalan2 PD..
huhuhu...
nnt2 aku upload kat sini n myFlickr keh...

No comments: