Friday, August 21, 2009

Santapan Rohani


Alhamdulillah...
tergerak hati aku pagi tadi utk melangkah kaki nie ke Seksyen 8...

haa.. nk tahu nape..?
ok2.. sebelum tuh aku coretkan disini bukan kerna mahu menunjuk2 keyh..
amek sebagai satu pengajaran dan petunjuk je....

InsyaAllah...


pagi tadi, around 7.24am aku dapat msg dari aunty tuition aku..

okla.. senang, aunty fizah...

aunty fizah kate malam nie ade ceramah kat Padang Bola Seksyen 8..

penceramah nye..., ustaz Mohd Farid Ravi Abdullah..

aunty suh wakilkan aku utk forward msg tuh kat ahli2 GPMS dan kawan2..
so aku pon forward la...

hmmm.. cam biase, bagitau my mista...

bley la ajak die sekali kan..
tapi die de hal...
so, aku pun mengeluarkan hasrat ajak cik eta...

hope die dapat teman aku...



alhamdulillah,
thanks to eta dapat teman aku arini...

mase kitorang balik dari PAS, tergerak hati kami..

yelaahh... santapan jasmani memang banyak..
kuar sana sini.. tapi santapan rohani masih kurang.. huhuhu...
dengan kuasa Tuhan, Dia gerakkan hati kami pegi malam nie....


Actually, aku kan dah bagitau kat atas tuh..

tempat kat padang bola seksyen 8..

aku dengan megah senang hatinya pegi la Masjid Seksyen 8...
ehee..
confident je aku tak tgk msg tuh balik....

tapi syukur juga sebab kitorang pas dengar ceramah,
dapat smayang jemaah same2..

dan kami jugak bernasib baik bila kami dapat mengerjakan Solat Hajat..

amin amin amin...
semoga doa kami diperkenankan...
banyak jugak info yang dapat dari penceramah masjid tadi..
muallaf jugak..
tapi keturunan cina..


kepada sahabat2, selamat berpuasa dari aku.. dan banyakkan ibadat dibulan puasa... sempat amek msg dari ustaz tuh tadi.., Quran diletakkan ditempat yang tinggi dan bersih... muliakan Quran itu.. rajin2 kan lidah utk membaca ayat2 sucinya... Semoga Ramadhan kali nie, membawa seribu keberkatan pada sume.. amin amin amin...

2 comments:

0ren said...

camat berpuase jimah...;)

A.D.Z.I.E.M said...

silamat berpose...!! pose penuh keyh.. eheeee...