Sunday, November 1, 2009

macam-macam panggilan utk dia

puuhh puhhh puuhh..
eh.. saje jek.. nk kasik lap habuk nie..
isshh..
banyaknye habuk kt blog nie..
baru nk update pasal budak kecik sorg nie..
ntah nape ntah...
isshh.. tak ley nk pk ah... mesti nk kene pk gak nie..
pikir pikir.. na na na na naaaa...

ok la... jom kembali ke sekolah.. aih? tak tak...
kembali kepada tajuk utama.. hihi..

ok ye.. ade sorg budak istimewa nie. eh eh.. bukan bukan.. budak yg istimewa dihati kekanda.. ek? adinda.. ewaahh..

tersebut la alkisahnye pada 28hb arituh, dh genapla umurnye 24tahun dh barula kami rasa makin selesa utk berkawan dengannya kerana dh join to the 24 club.. hikhik.. (alaa.. tapi nape ketinggiannye tak bertambah ek? lalalalaa.. nk harapkan wedges die tuh je la dik oii..)

jom kite sewiyees jap nak..
ehem eheeemm..
beginilah ceritenye..

ntah cemane la aku ley kenal die.. jap nk pk lagi.. ouh.. masuk degree rupenye.. diploma mane kenal pon sebab uitm lain2.. :P so, sem pertama....TAK KENAL.. cenggitu gitu apek jek... eh, kenal la sket sebab aku penah g bilik die.. time awal2 kan duk hostel.. ala2 skema sket duk hostel kan... so, sem kedua kenal banyak sket.. sebab dak nie terer speaking.. echeee.. yeke? hehe... kalo die present tuh agak cam best gak ah.. (aku saje nk kembangkan idung die jek)... yg takley blah bile die present BEL ngan zul... haa.. sampaikan ade gosip kate diorg kapel,... ape2 jek dyla, ape2 tuh gak ah zul.. hihihi.. hmm..

meh nk upkan die lagik... kalo korg nk tahu kan.. aku first2 neh takut tau nk kawan ngan die.. yelaaa.. kalo korg nk tau.. selama 365hari yg ade dlm kalendar tuh kan..., baju2 die sume len.. kirenye cam dlm almari die tuh ade 365 helai baju.. haaa.. bayangkan bayangkan.. manyakkan... hehehee.. ouh, die jugk pereka fesyen aku... echeewaa... besar sangat kunun khidmat ko kt aku.. lalalala... (selain cik Diana Hamasuba eh)... die pandai mix and match giteewww..... hahahaa...

(aku baru pas msg cik mang tanye cemane aku rapat ngan die neh.. aih, hilang ingatan bentar...tuh ah... makan lagi asam jeruk yg razman bawak balik.. wakaka)... ntahla.. bak kate jawapan mang neh, thru ym and komen kat FS sket2.. muakakaka... tapi yg aku pasti, die nie sangat senang ah kawan ngan die and bongok sekali.. =P... haaaa... pastuh study konpem ah skali kan..... yg paling2 aku pasti adalah...... DIE SATU KEPALA NGAN AKU.... (die la yg mengaja aku cakap kasar... hahaha.. tapi aku brani berperkataan kasar ngan die jek.. ngan org lain aku bersopan.. giler hipokirotoo..!!)... lantak ah...

ade satu ketika, aku penah tanya dia..
"weii.. kalo aku berlawak kasar ke, marah ko ke, ko sakit hati tak? ko terasa tak?"
sungguh menyentuh perasaan ah punye soklan... sangat tak bley blaaahh..!!

jawapannya biolaaa aku simpan ya.... sangat sentiMENTAL value ah punye jawapan... muakaka... budak nie jugak selalu sangat nk wat kan aku jadik VOLCANO... dengan soklan2 die yg memang nk kene pelangkong 25x..... seb bek aku nie penyabar... jawab pon dengan senyum2 jek... haaaaaaaiih.. tapi dengan cara die camtuh ah aku ni makin2 rapat ah ngan die.. adoyaaiii.. dh cam adik aku jek.. kalo nek motor ngan die, ko jangan harap nk tutup mulut... tak start motor lagik pon dh gelak..., sampai matikan enjin pon nk kene gelak gak.. Ya Allah.. padanla muke aku nie tak kurus2.. tembam sebab duk gelak... duk dalam kelas pon terkekek2... syyuuuh2.. ko p jauh ah sket... ahaha...


so, sempena hari bertuah die dilahirkan tengok bumi nie, aku surprisekan die ngan BigApple... sebelum tuh aku wat bende yg menaikkan suhu darjah bilik die ngan nyanyi ala2 si katak puru bile laptop aku tepat kul 10:28... meaning that her bday 28 minit utk 28 haribulan, 10pg utk bulan oktober... haaaa... sepertimana aku wish utk cinta aku DianaHamasuba..... ingat x babe? hehee... aku plan ngan jee pastuh bagitau kt eta... so party ON...!!!! berjalan bak itik sebab nk bawak big apple neh... hahaha..


unit zakat mase tuh dh jadik cam pasar dh.. sempena kelahiran budak kecik nie.... dyla banje kek.... yumyummmm.. dyla neh pemes ngan chocolate indulgance,,, hikhik.. 2x tau die banje kitorg ngan kek tuh.. bukan 1 slice, tapi sebesar kek.. hik hik.. baik tak die.. baikkan.. tengok ah kawan ngan sape.. hahaha... kak parid, opismet dyla banje KFC.. memang langkah kanan ah aku ngan eta.. thanks..!!!!!










bersama cik eta yg bersama 2 menjayakan suasana... hik hik...
sayang kamooo juga..!!!
















nie acara yg sudah bermula..
eleeeyy..
sengih2..
ni baru nk start neh...
tengok bawah lak....!!









ko ingat ko selamat ngan aku?
hahahahaa..
silap laaaa..
siap aku calit cam askar lagik...
hahahaha...
puas hati aku....











aku baru dpt tau rupenye diana wat hal lagik... time bday aku pon die malas nk wish.. eh wish... paling last... nk kene neh.. takpe2.. tunggu next year ye.. siap ko.. hehe..
Actually aku dh rancang pon ngan diana nk kuar makan celebrate dyla.. tapi bayar sendirian berhad..
hahaha...
dapat jugak kan jumpe..
to dayah, tatapla foto2 kami nie ek..
duk jauh g..
eh, betul tau aku rindu ko... hehe



********************************************************

nie adalah utk tatapan dayah...!!
hik hik...


***************************************************


kepada kekasih hatiku ini..
cik hadyla, dyla, mekngot, mang, kemetot, ketot and the latest one is myPUPU...
i love u
and
Happy Birthday To You...
(ala2 tv3 lak...)

dengar sini baik2..
aku sayang ko..
aku sangat mahu kawan ngan ko sampai bile2..
aku sanggup layan blur ko sampai bile2..
aku bley tahan telinga dengan bebelan ko..
aku ley jaga mata aku utk tgk ko slalu..
cume aku tak bley nk tahan mulut aku
bile aku nk ckp ngan ko...
mahapla bile sume macam kuar..
ko pon same sebab ngan ko jek aku berani sembang tahap melampau...
pipi aku makin tembam sebab ko..
sudah diam.. kuarangkan gelak...
sume salah ko..
tapi
ADA AKU KESAH..!!!

sebab ko kawan baik aku..

i love u so much....!!!!

dah,
cepat lompat bintang..
kasik tinggi sket..
hahahahaahaa..
muaaahh..!!!






2 comments:

blossomlicious said...

ya allah...gamba dinner tuh kasik buang! buang! buang! muahahhaha~

A.D.Z.I.E.M said...

diam..

iloveu...
mukakkaa...
takkan takkan takkan delete la pupu...!!