Wednesday, November 25, 2009

Bila Cinta Bersatu, Kau Milikku...



apa macam tajuk entry kali ni..
haaa..
bermunge2 tak..
hik hik..
isshh..
perasaan cemburu membuak2 bila tgk sorg demi sorg mmbr nk kawen dah..
turn aku, al macam sang lelaki ku kata lah, 5 tahun lagi..
mau ada Ferrari utk dibuat hantaran..
eh eheee..
bulan 12 nie makin sebok la dengan kad2 jemputan yg penuh ditangan..
sume sebok dengan persiapan kawen..
yelaa..
cinta dah lama, so ape lagi kan...
kawen la..
harta dah ade..
nikah la...
ye tak..


yang jemputan yang pertama
echewaaah..
dah macam cerita hagemaru tuh..
waahh..
tak sabar nk balik, rebut remote ngan budak2 kecik..
Hagemaru...!!!

ok2, berbalik pada tujuan asal menulis blog ini..
nie kad kawen cik wiyah..
lepas nie puan wiyah la..
hehe..
aku kenal wiyah nie satja..
time reunion Arau...
hahahaha..

Tahniah2...
aku ikut razman je la wiyah, kalo die g, aku follow la eh..
huhuhuhu..
Tarikh : 29November (Ahad)

kad jemputa yang kedua..
aku dipilih mewakili exStudent cs110 Sri Iskandar utk membuat perkhabaran gembia dari Fizahayani..
tahniah yang yang..
lame dah jimah tak jumpe fizah...
huhuhu..
dah nk kawen dah....
selamat menjadi sepupu zura..
hehehehe..
Tarikh : 12 December 2009 (Sabtu)


kad jemputan yang ketiga
yang terakhir mebi..
hehehe..
juga sebagai wakil
(nampak sangat kredibiliti sebagai
Presiden Majlis2 Ketua Tingkatan time sekolah menengah dulu.. hehe)

tapi ini bukan kawan aku kawen..
abang kawan baik aku...
Dayah Samat
ko bile lagik dayah..?
hehehhee...
unt exMath cs229..
korang sume dijemput tau....!!!
so, marilah berkonvoi...!!!

Tarikh : 27 December 2009 (Ahad)

ngah semakkan kepala otak..
kad kawen aku camne ek nnt?
hehehe..
nk design sendirik la...
wink wink wink

No comments: