Tuesday, November 24, 2009

kau ingat aku speedmaster?





aaaaaaaaaahhhh...
banyak benda yang aku nk taipkan pada kotak putih kosong yang tak bernyawa ini...
tapi apa yang perlu aku marahkan kerna idea aku kering kontang....
kau ingat aku nie sangat rajin kah?
malas nya mahu membunga2 kan ayat...
mengsamsengkan perkataan pon kadang2 jika perlu....
aduhaiii..
persetan segala benda...


eheeemm ehheeemmmm..
KEMBALI NORMAL...

salam semuaaa...!!!

huhh... tolong tiup sket weeii..
berkulat cendawan dh blog aku neh...
yang kunun2 sangat girl2 la...
yikk yikk..
tak mahu la..
bak kata Scha...
separa..
konflik personaliti..
hehehe..
kau samseng, kau ayu...
dah la adziem... kau rasa diri ayu ke bile kaki naik kat dashboard kete budak lelaki kau...
ok, kantoii kan diri.. ehee...
kadang2 jek ayu...
ngeee..
sayang, kau suke kah aku ayu...???
sile jawab dalam hati je...
jalan pun selangkah dah sama dengan block divider tepi jalan....


dengan tanpa henti, aku mau wat pos laju... hmm.. apakah perbezaan pos laju dan pos express? ok, selingan.... nk jawab pon bley jugak... :)


pos penghantaran bermula :)
ouh, jangan nk harap aku update gambo nie ikut tarikh.. malas aku nk susun2... ngaaaaa...


sudah aku katakan..
aku sukakan surprise..!!!
pada manusia yang aku betul2 sayang...
:surprise pada mak abah :
balik duk tercegat depan mata deyrg tanpa sepatah haram kata mahu balik time tuh... pastuh kena surprise sebab takdak tiket nk balik....
selalu harap abah.. so padan muka... trima nasib kau...

alhamdulillah, mak ayah dyla selamat sudah tiba di Mekah utk mengerjakan haji..
sekali mak dyla terkejut aku p serbu Kelana Jaya..
bley cakap kt aku
"eh, ko datang dengan ape"
yeke dyla? ke tanye aku bile datang..
hahaha..
lupe weyh...
siap main tipu2 kate aku dh kt shah alam..
siap kunci2 razman dr dlm kete sebab takmo kasik dyla dengar suara razman or bunyi kete..
hampagas..!!!
tapi, best2 dapat jugak g jumpe dyla...
best2 bile dpt tengok sendirik en razman n en tungkai keje...
best ke? isi masa lapang jap..



ouh, sebelum tuh p teman si lelaki ni g function...
pas abeh segala event, beramah tamah dengan ehem ehemm,
kami berdua teruih ke Kelana Jaya..
sekali la encik razman tunjuk muka kt Kelana Jaya tuh.. ngeee..
balik shah alam jek terus aku flat oledy wa cakap sama lu..
penat seyh...
ouh, sempat lagi la mengada2 puji diri sendiri kata terlebih sopan bile pakai baju nie..
rasa ayu giler seyh...
nice2..
umu, tunggu pa lagik.. hahaha..

jom start kumpul harta..
asek berkepit berdua..
mana2 ja ada sama..
sampai mak kol pon,
haaa tau dh.. kuaq ngan razman..
oh selamat..
aku dh macam PA sejati utk dia..
dan dia driver terbaik utk aku..
dr hari yang free teruih jadik bz..
sume sebab Celica..
hahahaa...
kau tahu kan..
malas aku mau cerita..


mencelah diantara dua jejaka tuxedo..
berhempas pulas kt Bukit Jalil terus ke KL..
teruja tahap kesatria hitam bila first time pakai GPS..
ok, kau nk kata aku jakun, pedulikan la..
kau ada ka?
haaa.. sinis bukan...
memang berbaloi2 lah ada GPS... kau jangan nk start tipu / tak ikut arahan...
sekali kene tengking WRONG WAY..!!! kau tipu ah..
atas permintaan sahabat, tunaikan juga walaupun peluh satu baldi..
salute ah sama razman..
kesian mmbr takde kamera..
hehehehe...
kesian, mmbr dpt gmbr lmbt.. hahahaha..


ini dah berkurun dlm folder..
tak upload2...
mood exam siot..
tapi soklan cam hape..
aku harap lepas sudey..
bday staf zakat, kak parid..
selamat bersara juga..

mood prezentasi..
mood muka cam hampeh..
muka bendera jepun..
ko ingat sangat best bile time semangat, terjadi benda tak diingini..
menyumpah seranah..
terima kasih kepada yang terlibat utk projek akhir ini..
terutama mak abah n razman..
oh, hasliman. thanks for coming..


aku gila gersang utk tengok muvi..
banyak muvi aku miss..
terutama sekali, sangat ralat dengan Papadom..
aku mahu donlod.. or sape2 nk kasik, sile email kat aku..
ouh please2..
ini muvi kedua selepas tahap kemarau melampau2 utk mood tengok wayang..
ramai komentar2 meluahkan perasaan utk cita nie.
baru tadi aku bersetuju dengan pendapat pendengar radio panas fm..
jalan cerita tak memenuhi cita rasa..
keinsafan itu ada.
tapi ini bukan seperti aku jangkakan.
bukan tak best, tapi tak seronok.
ok, bley la..
memang gempak, tapi tidak bersetuju dengan jalan cerita..
dh la panjang..
kau memang boley agak dah cerita macam nie.
pada aku.. so so sooooo

siapa kata filem melaju tak boley maju.
jangan selalu pandang kearah yang negative.
lihat pada sudut yang manis.
cerita malaysia babe.
kau mahu kondem segala.
cerita luar? kau puja dengan bangga.
ini apa tafsiran aku saja.

positif :
pernah terfikir utk buat filem begini?
indah dikapal, tapi fantasi segala.
tolong tutup mata la pada gambar laut yang tak bergerak tuh.
tapi jalan cerita sangat ringan.
meniru filem barat?
kau memang pantang benar kalau cerita malaysia nk pergi kesuatu sudut yang berbeza.
liyana jasmay mahu nyanyi pon kau kata meniru avril..
shila oiam pon kau kata mahu serupa miley cyrus..
pantang lihat sedikit pembaharuan..
kau tiru gaya sana, kau tak pernah mau lihat?
apalaa..
think positif babe..
pada jalan cerita.
(pelakon lelaki baru itu sangat sweet.. si gigi besi)

negatif :
takde air lain ke kau nk mintak? kau nk teguk?
aku yang cetek ilmu sedikit nie terus google VIRGIN MARY..
kau memang gila...!!!



tak sehebat mana..
tapi kau ingat jantung akan selamba bila hasil dipertontonkan..?

aku chenta dia..
kekasih hati sepanjang perlu.
kamu kamu dan kamu..
aku cinta juga..




mood aku masih ditonggang terbalikkan..
terima kasih.

No comments: