Sunday, October 10, 2010

DALAM SATU TEMPOH YANG LAMA



Assalamualaikum

Salam oktober untuk semua yang aku sendiri pun tidak tahu masih adakah pembaca untuk blog ini.. hehehe.. walaupun penuh dengan habuk yang berinci2 tingginya, perasaan kasih dan sayang itu masih menebal dalam jiwa dan raga basikal ku.. wah wah...

ok, rasa malas nak mengomel2 sebenarnya... belum lagi sampai mood nk berblog ni ha.. bukan ape.. yelah, dah lama sangat kan tinggal so idea tuh actually ada je cume cara penulisan itu yang menimbulkan keraguan di benak dan kotak2 fikiran.... ewaaaahh...

tapikan, yang paling pasti, dan paling tidak boleh bersabar lagi adalah mengenai penaikan taraf status yang akan berlaku pada bulan disember ini.. ya ya.. DISEMBER ok... hahahaha.. ramai la yang kate gedik2..., tapi aduhai Ya Rabbi, hanya Tuhan yang tahu segala apa yang berlaku.. memang la excited dek non sume... tapi sape la yang tak mahu segalanya berjalan lancar dan orang yang dicintai dan dimusuhi (hahahaha.. kadang2 je) akan berada digenggaman ku.. walaweeyy..... so, aku berharap sangat la... selepas ini, aku mahu maju bertapak2 lagi untuk MELANCARKAN DAYA PENULISAN AKU SUPAYA LEBIH MATANG SETARAF DENGAN STATUS... hahahaa.. tak matang lagi ka cheq oii.. awatnya... yelaa.. kan nk jadi bini orang dah... tapi takpekan kalo sket2 je nk jadi budak2 balik.. kasik la can weyh.. hehehe...

sumpah aku cinta kau sampai mati
jika itu yang dijanjikanNYA....
(hari hari terfikir,
mahu panggil dia gelaran apa kah selepas ini???
"abang"??? ok geli..!!!! hahahaa)

2 comments:

blossomlicious said...

oh! abang man....aku pun rase geli la...wakakakkaa~ xpo...panggilan manja bila bsame berdua sahaja. org len x dgr..keh3 ;D

A.D.Z.I.E.M said...

alaaaa.. ko dh dengar neyh... miahahahahhaha....