Wednesday, February 17, 2010

Lepak Keluarga

Selamat Siang semuanya,

ya, apa macam dengan cuti2 anda diMalaysia mahupun diluar kawasan Malaysia....? happy selalu saja lah ye.. sepertimana tuan empunya blog ini yang berbunga2 hatinya sepanjang percutian bersama keluarga tercinta.... macam2 cerita berlaku.. ehee...

ya iya.. planning sudah diatur awal2 lagi.. dapat saja gaji, OPEN TABLE yaaww....!!!! destinasi yang memang confirm dituju adalah RESTORAN IKAN BAKAR HUTAN MELINTANG... ini memang tempat favorite abah nie..tapi Ya Allah, jauh sangat la... lepas balik dari makan confirm lapar balik... hahaha.. tapi demi ketam yang tercinta yang dah lame plan nk makan lagak dah macam orang mengandung je nie.. hahahah... teruskan jugak plan tuh.... abah pon dah order awal2... kul 6 order tapi pukul 8 takley nk makan lagi.. huwaaa... tapi kan, sampai2 je menu yang dah diorder tuh, fuuuuuhhh... legaa... abeh licin weyh.. sebab tuh la takde gambar yang nk ditangkap.. tak sempat babe.. masuk perut dah sume... hahahha.. tapi eh bape banyak tapi la aku nie.. huhuh... ketam sangat kecik.. huhu.. tak dapat nk rasa nikmat sebenar kemanisan ketam itu.. huhuhu... tapi dan tapi dan tapi Alhamdulillah..... eheeee

macam biasa, cuti2 harusla g kedai kan... cuti sekolah nie memang masyhuk la kan.... Alhamdulillah lagi.. rezeki kan kat mana2... bersyukur la dengan pemberian Tuhan... eh bersyarah lak aku nie... so, g kedai tolong2 amek order n angkat segala pinggan mangkuk sampai pecah.. haaa.. sume tipu tuh.. mane ley pecah... sume pinggan plastik.. hahahha...

SURPRISE....!!!!

dari abah tersayang dan mak tercinta... balik2 je rumah ada cinonet hitam putih kat rumah... dah macam beruk je aku rasa.. disaksikan oleh en razman dan en najmi... ehee... baik punya plan mak abah aku sekeluarga... THANKS sayang2 ku sume... pandai mak simpan rahsia n abah kaver line baik punya... akan ku jaga sebaik mungkin.... insyaAllah.... Alhamdulilah, syukur lagik.... huhuhu... tapi masa nk balik tuh, siap ley wat drama airmata ngan abah.... hahaha... abah la tuh, suke giler menyakat aku.... 25tahun babe duk menangis lag... wakkaakaka... bile pk balik mmg rasa malu ya amat..... kaver2 lari masuk dapur... ehhehe.... dari belakang terus abah mai peluk aku kuat2... siap abah lak yang mintak maaf kat aku.. hehehehehe... bukan ape abah sakat aku sampai aku nangis tak cukup nafas... hehehe.. tapi yang paling best bile abah peluk cium sambil cakap

"ALALALALA ANAK KESAYANGAN ABAH NIE... ABAH SAJA JA USIK.. ISSHH2...."


terhentila menangis lebey kurang 15 minit drama airmata...
hehehhehhee..
takmau la kawen, rasa macam best lak jadik anak manja mak abah nie..
wink wink wink..
saya sayang sume nye ahli keluarga saya....!!!
isshh..
dah macam cite budak ek..

moral of the story, sayang mak abah selagi diorg ada dan duk kat sejadah berdoa kebahagiaan mereka didunia dan akhirat..
oh, lagi satu, FAMILY first, pakwe last.. muakakakaa..
nasib la ko razman...




~fin!~

No comments: